Niniejszy Regulamin dotyczy wyłącznie sprzedaży biletów Teatru Rozmaitości GWITAJCIE w systemie sprzedaży online. Ustalenia tego Regulaminu nie mają zastosowania w przypadku zakupu biletu w Kasie Teatru.
§1
Sprzedaż on-line
- Sprzedaż i dystrybucję biletów prowadzi podmiot gospodarczy Teatr Rozmaitości GWITAJCIE Jakub Gwit,ul. Grzymińska 25a/29, 71-711 Szczecin, NIP: 779-168-74-15, REGON: 321496171.
- Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Teatrem zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu biletów na stronie bilety.teatrgwitajcie.pl:
- złożenia przez Kupującego zamówienia on-line,
- wypełnienia formularza „Zamówienia”
- uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line,
- otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
- Dokonanie zakupu biletów w systemie on-line oznacza akceptację Regulaminu.
- Przy zakupie on-line biletów, płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego.
- Bilety pozostają własnością Teatru do czasu odnotowania przez Teatr potwierdzenia dokonania zapłaty przez Bank Kupującego.
- Zapłata za zamówienie niepotwierdzona przez Bank Kupującego w ciągu 15 minut od momentu zamówienia, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
- Płatności za bilety obsługiwane są przez DialCom24 Sp. z o.o. za pośrednictwem serwisu internetowego www.przelewy24.pl. Brak bankowego potwierdzenia, o którym mowa w §1 ust.6 Regulaminu powoduje, iż pieniądze pobrane przez operatora płatności mogą być wykorzystane przy kolejnym zakupie lub zwrócone na konto bankowe Kupującego. O sposobie postępowania w takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany mailowo przez operatora płatności – Firmę DialCom24 Sp. z o.o., właściciela serwisu www.przelewy24.pl, z którym należy się wówczas bezpośrednio skontaktować, wysyłając e-mail na adres: serwis@przelewy24.pl
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelwy24.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
- Kupujący nie zostaje obarczony prowizją serwisu Przelewy24. Uiszczenie prowizji leży po stronie Teatru.
- Kupujący drukuje bilet / bilety po potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Teatr.
- System sprzedaży on-line umożliwia jednorazowo zakup nie więcej niż 10 pojedynczych biletów na jedno wydarzenie.
- W przypadku konieczności zakupu większej liczby biletów niż została określona w §1 ust.12 Teatr prosi o kontakt telefoniczny (503 653 335 lub 501 126 414) lub mailowo na adres poczty elektronicznej bilety@teatrgwitajcie.pl.
- Sprzedaż biletów w Systemie on–line kończy się 2 godziny przed rozpoczęciem danego spektaklu.
- Teatr zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży on-line w każdej chwili.
- Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży on-line oznacza brak biletów również w Kasie biletowej Teatru.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
§2
Reklamacje, zwrot i wymiana biletów
- W przypadku, gdy spektakl nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Teatru, Teatr przyjmować będzie zwroty biletów oraz dokonywać zwrotu równowartości ceny biletu w terminie do 7 dni po odwołanym spektaklu. Zwrot będzie dokonany co do zasady w takiej samej formie w jakiej nastąpiła zapłata za bilet. Dopuszcza się możliwość zwrotu w innej formie tj. w formie gotówkowej lub przelewu bankowego.
- W przypadku zwrotu za zakupione bilety drogą elektroniczną należy odesłać e-bilet na adres Teatru: ul. Grzymińska 25a/29, 71-711 Szczecin, dostarczyć osobiście lub przesłać na adres e-mail Teatru: bilety@teatrgwitajcie.pl oraz dołączyć informacje: imię i nazwisko nabywcy biletu, nr transakcji lub adres e-mail podany w zamówieniu w systemie sprzedaży Przelewy24, nr konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot.
- Teatr zastrzega, iż w przypadku uzasadniającym zwrot kosztów zakupu biletu, zwracana będzie wyłącznie cena widniejąca na bilecie/e-bilecie. Klient jest zwolniony z ponoszenia opłat wynikających z prowizji systemu Przelewy24.
- Zwrot biletów, w przypadku rezygnacji Kupującego, powinien być dokonany w takiej samej formie w jakiej nastąpiła zapłata za bilet. Dopuszcza się możliwość zwrotu w innej formie tj. w formie gotówkowej lub przelewu bankowego, najpóźniej w dniu poprzedzającym spektakl, na który zostały zakupione bilety, w godzinach otwarcia Kasy biletowej Teatru.
- Zwrot ceny biletu następuje tylko z dowodem zakupu (bilet, paragon, faktura).
- Spektakle i inne wydarzenia zaczynają się punktualnie, bilet traci ważność z momentem rozpoczęcia spektaklu lub wydarzenia wskazanego na bilecie, co oznacza, że spóźniona osoba nie ma możliwości wejścia na spektakl (wyjątek stanowi sytuacja opisana w §5 ust.4 Regulaminu) i nie ma prawa do zwrotu.
- Bilety niewykorzystane, które utraciły ważność nie podlegają zwrotowi.
- Przebukowanie biletów na inny spektakl lub wydarzenie jest możliwe najpóźniej w dniu poprzedzającym spektakl, na który zostały zakupione bilety, w godzinach otwarcia Kasy biletowej Teatru. Przy przebukowaniu biletów należy uwzględnić konieczność uregulowania ewentualnej różnicy w cenie biletu.
- Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakupu biletów, na wskazany adres mailowy: bilety@teatrgwitajcie.pl lub w Kasie biletowej Teatru.
§3
Ochrona danych Kupującego
- Poprzez wypełnienie formularza „Twoje dane” w systemie sprzedaży on-line Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Teatr danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.
- Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez Teatr Rozmaitości GWITAJCIE w ramach sprzedaży biletów wykorzystywane są w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Teatr Rozmaitości GWITAJCIE wyłącznie za zgodą osoby udostępniającej dane osobowe.
- Przechowywanie i przetwarzanie otrzymanych danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).
- Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualnienia.
§4
Klauzula informacyjna RODO
- Administrator danych oraz inspektor ochrony danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Rozmaitości GWITAJCIE w Szczecinie, w dalszej części zwany jako „Teatr”.
Jeśli ma Pani/Pan jakiekolwiek pytania dotyczące sposobu, celów lub zakresu przetwarzania danych osobowych przez Teatr lub pytania dotyczące przysługujących Pani/Panu uprawnień, prosimy o kontakt z Teatrem na adres: al. Bohaterów Warszawy 15, 70-370 Szczecin, bądź z inspektorem ochrony danych adres e-mail: iod@teatrgwitajcie.pl.
- RODO
RODO to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. RODO reguluje kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych i ma zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r.
- Cele oraz podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży biletów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie udzielonej zgody (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celu określonym w treści zgody.
- Obowiązek podania danych osobowych
W zakresie, w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane następującym odbiorcom bądź kategoriom odbiorców danych:
- operatorowi płatności online – Firmie DialCom24 Sp. z o.o., właścicielowi serwisu www.przelewy24.pl
- Okresy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3 powyżej, tj. przez okres:
- do czasu realizacji umowy sprzedaży biletów i zgłoszenia ewentualnych reklamacji w okresie niezbędnym do zrealizowania tych celów;
- do czasu wycofania zgody – o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/ Pana zgody.
- Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/ Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu w następujących sytuacjach. Teatr nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji w przetwarzaniu danych osobowych.
- Prawa osoby, której dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Teatr, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
- prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych,
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”),
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych do Pani/ Pana lub do innego administratora danych,
- prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
W powyższych uprawnień może Pani/Pan skorzystać:
- składając wniosek w naszej siedzibie,
- przesyłając wniosek na adres: ul. Grzymińska 25a/29, 71-711 Szczecin,
- przesyłając wniosek drogą mailową na adres: iod@teatrgwitajcie.pl.
Zakres każdego z powyższych uprawnień oraz sytuacje, w których Pani/Pan może z nich skorzystać, są określone przepisami prawa. Możliwość skorzystania z niektórych z ww. uprawnień może być uzależniona m.in. od podstaw prawnych, celu lub sposobu ich przetwarzania.
- Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
W zakresie, w jakim udzielona została przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Teatr Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa, może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych
Teatr nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych do podmiotów spoza EOG ani do organizacji międzynarodowych.
§5
Postanowienia końcowe
- Bilety zakupione w Kasie biletowej oraz za pośrednictwem strony internetowej Teatru Rozmaitości GWITAJCIE nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
- Teatr nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Kupującego.
- Spektakle i inne wydarzenia zaczynają się punktualnie, dlatego Teatr ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie spóźnionej. Jeżeli będzie taka możliwość, widz zostanie wpuszczony na widownię w pierwszym dogodnym momencie.
- Wszystkie informacje na temat repertuaru, cennika oraz godzin pracy Kasy biletowej Teatru opublikowane zostały na stronie www.teatrgwitajcie.pl.
- Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.
- Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej oraz w Kasie biletowej Teatru Rozmaitości GWITAJCIE.