- Aby dokonać szybkiego zakupu na stronie głównej Systemu Sprzedaży należy nacisnąć przycisk znajdujący się pod nazwą i datą każdego spektaklu . Pod przyciskiem znajdzie się wtedy odnośnik i kliknięcie w ten odnośnik przeniesie do menu koszyka w którym będzie można dokonać zmian ilości biletów dla danego przedstawienia i przejść dalej do formularza płatności.
- Inną metodą jest kliknięcie w obrazek lub tytuł danego przedstawienia. System wyświetli wtedy stronę opisową spektaklu, a pod tytułem dostępne będą następujące opcje:
- Można tu bezpośrednio wpisać liczbę biletów, a kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” spowoduje wyświetlenie monitu o dodaniu do koszyka wybranej liczby biletów. Monit zawiera także przycisk , którego naciśnięcie przekieruje do menu koszyka. Możliwy jest też powrót na stronę główną i dalsze przeglądanie oferty repertuarowej Teatru. Do koszyka zawsze można zajrzeć przez odnośnik „Koszyk” znajdujący się w menu strony.
- Menu koszyka pozwala przejrzeć szczegóły zamówienia i ewentualnie nanieść poprawki dotyczące ilości zamawianych biletów. Po zmianie liczby biletów konieczne jest naciśnięcie przycisku , co spowoduje przeliczenie wartości kupowanych biletów.
- Kolejnym krokiem jest naciśnięcie przycisku . Spowoduje to przeniesienie do strony realizacji zamówienia i potwierdzenie chęci płatności. Tam należy wypełnić formularz szczegółów płatności:
- Pola oznaczone gwiazdką są wymagane. Jest tu także możliwość przekazania dodatkowych informacji związanych z zamówieniem, ale wypełnienie tego pola nie jest konieczne. Wymagana jest natomiast akceptacja Regulaminu Systemu Sprzedaży, przed potwierdzeniem ostatecznej chęci zakupu przy pomocy przycisku .
- System dokonuje przekierowania na stronę Przelewy24, gdzie następuje wybór metody płatności i dalsze procedury dokonania płatności. Po opłaceniu należności za bilety następuje powrót na stronę Systemu Sprzedaży Online Teatru Rozmaitości GWITAJCIE, gdzie ukazuje się strona ze szczegółami właśnie przeprowadzonej transakcji.
- Jednocześnie na adres mailowy podany w formularzu szczegółów płatności zostaje wysłany mail zawierający dane dotyczące zamówienia, oraz bilet w formacie PDF jako załącznik. Ze względu na załącznik niektóre filtry antyspamowe mogą zakwalifikować wiadomość jako niechcianą. Prosimy o przeglądnięcie folderu SPAM, jeśli nie otrzymają Państwo wyżej wymienionej wiadomości. W przypadku nieotrzymania maila z biletem prosimy o kontakt.
- Wydrukowany bilet należy okazać w Kasie Teatru bezpośrednio przed danym spektaklem (bilet można okazać również w formie elektronicznej – na smartfonie, tablecie, lub innym urządzeniu umożliwiającym odczyt biletu).
- Jeśli dokonują Państwo zakupu na więcej niż jedno przedstawienie, bilet obejmuje je wszystkie i staje się biletem wielokrotnego użytku.
- Jeśli w szczegółach płatności zaznaczyli Państwo opcję utworzenia konta użytkownika, takie konto będzie utworzone i dostępne dla Państwa z poziomu menu „Moje konto”. Po zalogowaniu dostępne są szczegóły poszczególnych Państwa zamówień, a także bilety w formacie PDF (rzecz przydatna np. w sytuacji zaginięcia wiadomości z biletem w załączniku):
- Zalogowanie się na swoje konto przed dokonaniem zakupów powoduje także automatyczne umieszczenie w szczegółach płatności Państwa danych, co przyspiesza cały proces.
- W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny – 503 653 335, lub mailowy na adres bilety@teatrgwitajcie.pl.
- Mamy nadzieję, że System Sprzedaży Online Teatru Rozmaitości GWITAJCIE będzie dla Państwa ułatwieniem i cennym narzędziem przy kupowaniu biletów na nasze przedstawienia. Życzymy samych udanych zakupów i wielu pozytywnych wrażeń na naszych spektaklach!
Do zobaczenia w Teatrze,
Zespół Teatru Rozmaitości GWITAJCIE